.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع زمین لرزه 3/3 ریشتری در شهرستان نور
زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.

زمین لرزه ای به بزرگی 3/3 در مقیاس ریشتر ساعت 7 و 28 دقیقه امروز در منطقه چمستان از توابع شهرستان نور واقع در استان مازندران ، رخ داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری ،رئیس ستاد حوادث و سوانح غیر مترقبه استان مازندران افزود: خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی نداشت ولی خسارت احتمالی مادی این حادثه متعاقبا اعلام می شود.

محمد بهزادپور ، با توجه به آخر هفته تعطیلات آخر هفته و گرمی هوا تا اواسط هفته آینده از احتمال آتش سوزی در جنگل ها هشدار داد و در ضمن از مسافران خواست ضمن رعایت نکات ایمنی ، در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی مراتب را به اطلاع مسئولان منطقه برسانند.
همچنین ، روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران نیز با توجه به رانش و ریزش سنگ در منطقه وانا واقع در محور هراز ، اعلام کرد: این محور از ساعت 9 صبح امروز تا اطلاع ثانوی مسدود است.
روابط عمومی اداره کل راه و ترابری مازندران از تمامی رانندگانی که قصد تردد از محور فوق را دارند ، توصیه کرد با رعایت نکات ایمنی از محور فیروزکوه تردد نمایند.
 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.